Evoko Liso room manager
- 8 inches, ujjlenyomat álló kapacitív érintő kijelző
- Wi-Fi (802.11 a/b/g/n)
- Ethernet – RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE +
- Power over Ethernet (PoE), vagy12V AC/DC power adapter (kiegészítő)
- Microsoft Office 365
- Microsoft Exchange 2019
- Microsoft Exchange 2016
- Microsoft Exchange 2013
- Microsoft Exchange 2010 SP3
- Google G Suite
- IBM/Lotus Domino Smartcloud
- IBM/Lotus Domino 8.5.3 or later
- Evoko Booking (stand-alone version) Beta
736.100 Ft + áfa
Leírás
Az EVOKO LISO rendszerének minden olyan cég és szervezet hasznát veheti, amely el szeretné kerülni tárgyalásai felesleges megzavarását, míg egy másik terem éppen üresen áll. A LISO egy kristálytiszta, érintésérzékeny felületen teszi világossá a tárgyalók státuszát és a soron következő foglalásokat, időpontokat. A zöld vagy piros visszajelzéssel már messziről megállapítható, hogy a terem szabad-e. A foglalásokat közvetlenül megadhatjuk a kijelzőn vagy köszönhetően a Microsoft felhő szolgáltatásainak már nem csak az irodai gép Outlook-jából, hanem távolból az interneten keresztül MS Exchange, Office 365, Outlook Web Acces és a Google Apps for Business szolgáltatásokkal adhatunk meg új meetingeket. A foglalásokat az EVOKO rendszer az MS Outlook és Google Calendar programokkal automatikusan szinkronizálja. A telepítése nem kíván több szakértelmet, mint egy új alkalmazás hozzáadása a céges szerveren. A rendszerbe feltölthetőek a termek technikai felszerelései is, amelyek hasznos információt adhatnak a megfelelő tárgyaló kiválasztásában, sőt bármely meghibásodásról értesítést küldhetünk a felhasználó a rendszergazdának. Az EVO verzióval értékes statisztikák készíthetőek a foglalásokról a céges források optimalizálásához és a tárgyalási kultúra javításához.