Evoko Liso room manager

  • 8 inches, ujjlenyomat álló kapacitív érintő kijelző
  • Wi-Fi (802.11 a/b/g/n)
  • Ethernet – RJ-45, 10/100/1000 Mbit, PoE & PoE +
  • Power over Ethernet (PoE), vagy12V AC/DC power adapter (kiegészítő)
  • Microsoft Office 365
  • Microsoft Exchange 2019
  • Microsoft Exchange 2016
  • Microsoft Exchange 2013
  • Microsoft Exchange 2010 SP3
  • Google G Suite
  • IBM/Lotus Domino Smartcloud
  • IBM/Lotus Domino 8.5.3 or later
  • Evoko Booking (stand-alone version) Beta

736.100 Ft + áfa

Cikkszám: ERM2001 Kategória:
AJÁNLATOT KÉREK

Leírás

Az EVOKO LISO rendszerének minden olyan cég és szervezet hasznát veheti, amely el szeretné kerülni tárgyalásai felesleges megzavarását, míg egy másik terem éppen üresen áll. A LISO egy kristálytiszta, érintésérzékeny felületen teszi világossá a tárgyalók státuszát és a soron következő foglalásokat, időpontokat. A zöld vagy piros visszajelzéssel már messziről megállapítható, hogy a terem szabad-e. A foglalásokat közvetlenül megadhatjuk a kijelzőn vagy köszönhetően a Microsoft felhő szolgáltatásainak már nem csak az irodai gép Outlook-jából, hanem távolból az interneten keresztül MS Exchange, Office 365, Outlook Web Acces és a Google Apps for Business szolgáltatásokkal adhatunk meg új meetingeket. A foglalásokat az EVOKO rendszer az MS Outlook és Google Calendar programokkal automatikusan szinkronizálja. A telepítése nem kíván több szakértelmet, mint egy új alkalmazás hozzáadása a céges szerveren. A rendszerbe feltölthetőek a termek technikai felszerelései is, amelyek hasznos információt adhatnak a megfelelő tárgyaló kiválasztásában, sőt bármely meghibásodásról értesítést küldhetünk a felhasználó a rendszergazdának. Az EVO verzióval értékes statisztikák készíthetőek a foglalásokról a céges források optimalizálásához és a tárgyalási kultúra javításához.